SKRIVET: 2010-06-15, kl 20:14:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tisdag ;P

ååh det är såå sköönt att bo i stan! så kommer va jobbigt o bo sen i teleborg :P, men tyckte om den lägenheten jag kollade på teleborg, inte fått reda än om jag fått den, utan tror jag får reda på det imorgon:) spännande!..

Idag bara varit på jobbet, trivs så bra där! arbetskamraterna är helt underbara, haha vissa undantag hah, men dom jag jobbar med trivs jättebra med!:) skönt att man har hittat ett sånt jobb! :) som de känns roligt att gå till!!
Nu är det min jobb helg, så jobbar hela veckan men är ledig torsdag så det är skönt! men lite segt att jobba nu ihelgen, men får tänka att sen är ledig 2 helger i rad :) o jobbar bara nästa vecka sen har en vecka semester sjuukt skönt! inte bestämt än vad jag ska göra, utan tar det som de kommer! kanske till kalmar och hälsa på syrran:) hehe får se! o snart är det midsommar, inte bestämt vad jag ska göra än utan tar det som det kommer :)!

Nu sitter i min lägenhet :), väntar på Sonya, hon skulle komma förbi snart :)

oo snart åker jag och Sonya till Turkland igen :D, längtar !! ska bli så sköönt att komma iväg!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: