SKRIVET: 2010-06-08, kl 17:02:45 | PUBLICERAT I: Allmänt

Stan!

Nu kom nyss hem från stan, gått runt lite, skulle fikat och varit med Anna men hon kunde inte hon va tvungen o snacka med Dhannie så hon hade inte tid.. men gick runt lite på stan kollade på alla studenter, 2år sen jag tog :D vill ta igen!! åååh saaaaknar!!! hehe, sen hittade en klänning jag köpte, i korall! :) jättefin men testade den sen hemma o satt väll sådär lite för lång menmen:P de går nog jag kan ju inte ha kortkort i allt :P

men nu hemma från stan, kollade mejlen nyss fått erbjudande om en lägenhet på teleborg på Blidens väg..:P, en 2a..men va ganska liten ska kolla på den nu i veckan så får se om jag tackar ja!! om jag inte får erbjudande på en annan som ligger på teleborg fast på furutåvägen den vill jag ha mycket heldre men kommer säkert inte få=/..men väntar lite o ser, den går idag så om jag får erbjudande så kommer de imorgon så vänta :)

nu ska fixa lite mat, sen får se vad som händer :) sugen på göra något men vet inte vad, är sjukt trött me:P aja får se vad som händer!


Här är lägenheterna....
denna vill ja ha!  denna första, på bv med :) o klädkammare :D

o denna har jag fått erbjudande på, men är ganska liten.. speciellt sovrummet o kök...hmm hur ska man få in en stor säng där haha:P  ..men den har ju klädkammare :D




aja får se vilken de blir kanske inte får någon...men skulle va skönt slippa flytta hem sen efter denna lägenhet :P


GRATTIS ALLA STUDENTER! NU BÖRJAR HELVETET HAHAHA :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: