SKRIVET: 2010-06-14, kl 18:37:36 | PUBLICERAT I: Allmänt

Städning!

Efter jobbet blev det städning, så sen jag slutade vid efter 17 så har hållt på o städa lägenheten, hehe de behövdes :) men nu är jag klar :) så nu blir de en cigg :)

Imorgon eller på onsdag får jag reda på om jag får lägenheten :D hoppas verkligen, annars blir de flytta hem till mamma, o bara leta vidare :P
Denna helg är jobbhelgen.. usch seeegt, tiden går så fort !, snart juli helt sjukt! men nu till efter midsommar så är ledig en hel vecka :D, det ska bli riktigt skönt för sen jobbar jag hela sommaren o sen har 2 veckor sem. i slutet av augusti.. o då åker jag till Turkiet :)! men annars har jag inget planerat så, tar det som de kommer! :) men det skulle vara sköönt om de blev lite varmt o sol! men här i sverige är det sommar typ en vecka sen är det bara hööst hela tiden haha så tråkigt!:P aja.. väntar och ser:)

nu ska ta ciggen som jag förtjänar efter all städning;) sen blir det bara lugnt !!

ha en bra måndag allihopa!!:)


Joachimlive

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day



PUBLICERAT: 2011-03-23, 13:57:19 | URL: http://joachimlive.blog16.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: