SKRIVET: 2010-06-20, kl 21:22:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sjuuk!

Usch vaknade idag på morgonen, jätteont i halsen o hosta och kunde knappt prataa.. mådde verkligen skit, men kämpade mig upp till jobbet ändå..så direkt efter jobbet somnade när jag kom hem, nu vaknat mår sådär..känner mig helt konstig..=/...o ska jobba imorgon med men ledig på tisdag men får se om jag orkar jobba imorgon..men ska försökaa gå ändå för sen ledig tisdagen så då kan sova ut..hoppas det blir bättre och inte sämre bara..=/..

Nu blir det bara lugnt, ska glo på tv sen soova.. hoppas bara jag är bättre imorgon!


veckan jag är ledig, ska nog till Kalmar till Syrran:) , hon ville det så åker nog dit, sen får se vad jag gör resten av veckan, ska vara sköönt och vara ledig!!


aja, ha en bra sööndag...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: