SKRIVET: 2010-06-05, kl 21:42:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

Överraskning!

Igår var det verkligen lyckat, syrran Johanna skulle ha fixa en överraskningsfest för hennes kille som fyller 25 :) haha så hjälpte till och fixa mat planka blev det :), och massa sprit!, så alla hans kompisar var där, han hade varit ute och jobbat sen kommer hem och blir jätte chockad när alla är där :) haha så det va kul och se han så överraskad! sen va där och drack och åt jättegod mat sen hade vi bokat bord på Loft! så massa dricka !! :D, så dansade och hade kul! verkligen lyckad kväll!

Och idag sjukt trött har jag varit, men lyckades ändå ta mig till min syrra Sanna för skulle fira henne och hennes son, så åt god mat och fikade :) mkt trevligt! sen gick med mamma hem en sväng och va där sen nu nyss kom hem i min lägenhet, funderar på vad jag ska göra idag...hmm..är sjukt trött orkar inte göra något men palla ändå inte sitta här haha, så det blir svårt:P



Exet Chaly o jag har pratat och massa, så ska försöka igen se om det funkar..men ta det långtsamt..o kollar..men visst blir svårt och jobbigt när han bor i gbg nu..men vill man så går det!

Nu ska jag se vad jag ska hitta på idag..hehe får se vad det blir! ha en trevlig lördag och sup lugnt! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: