SKRIVET: 2010-06-16, kl 23:26:23 | PUBLICERAT I: Allmänt

Nelly.com

ÅÅÅÅÅHHHHHHH EN jävla person va före i kööön  på lägenheten asså, ringde idag hon bara det är en före dig som tackat ja.. så fick inte den =/.. så nu blir det flytta hem till mamma sen efter sommaren..men visst vet aldrig kanske hinner få en annan..för ska kolla privat med, så om någon vet något privat lägenhet som är ledig, så hojta till! :)

Idag jobbat igen, sen blev det stan med Anna och Sonya, fikade och hade trevligt!!:) sen följde Anna med hem till mig satt och snackade och lite så!.. sen efter hon gått somnade hahah va sjukt trött o va uttråkad, så sov till fram till efter 22, hahaha nu är jag jättepigg hhahha, men som tur är så är jag ledig imorgon! :P men va fan ska jag göra nuu dååå:P jo beställde lite kläder från Nelly.com! oo det finns så många snygga kläder:)! hittade lite grann, eller kunde beställa ännnu mer men fick dra ett stop :P


Dettta beställde jag :) 3 kläningar och ett par leggins :) man ser inte jättebra men ska visa sen när jag får dom :)






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: