SKRIVET: 2010-06-10, kl 20:14:38 | PUBLICERAT I: Allmänt

Kollat lägenhet!

Nu ledig till måndag ! så skönt:) idag jobbat sen direkt efter jobbet kollade på lägenheten jag fått erbjudande på! Perfekt :) kommer bli så fint ! vill ha den så tackade ja! men sen får se om man får den, försäkte ringa dit o kolla vad jag låg i kön..men kom inte fram..ska försöka ringa imorgon med, såå om jag får den flyttar jag in 1 september:D, men har verkligen inget, så måste köpa allt,soffa,säng,bord,tvbord..o vidare hehe.. har bara små grejjer o sånt..:)men skulle vara sköönt och få den :)

aja..bara vänta och se :)
imorgon kommer lillasyrran Amanda och hennes son Neo till växjö och ska sova här hos mig:):) ska bli kul:) får se vad vi ska hitta på, usch detta skit väder så tråkigt bara vill ha soool!!!

Hmm, funderar på vad ja ska hitta på idag, regnregnregn så man pallar ju inte gå ut o göra något, men kanske ändå ta mig ut o hyra några filmer, bara mysa ner mig i soffan :) skulle vara mysigt de ska jag nog göra :D
ska gå nu till filmkväll butiken hyra lite filmer:) så får ja lite myspys med mig själv om ingen kommer förbi o vill se film med mig hehe:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: