SKRIVET: 2010-06-30, kl 22:26:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

Kalmar!!

Ställde kl vid 9 idag skulle åka till kalmar tidigt om de va fint väder, kollade vädret men de va helt ok, först va lite osäkert för va ganska monligt, men vi åkte ändå så kl 11 åkte jag,mamma,pappa och min brors dotter Madde till Kalmar, skulle hälsa på syrran Amanda, hennes kille och deras unge Neo :) Mkt trevligt solade och badade i deras pool :) Neo så jävla sööt är han :) riktigt liten charmig kille :) väntar bara tills han blir större så han kan börja gå och sånt då blir det roligare :)
har blivit lite brun nu iallafall :) måste passa på o sola nu innnan man börjar jobba igen då hinner man inte sola :P o det blir säkert dåligt väder med..
Jag har iallafall haft tur med vädert fiiint hela tiden nu när jag varit ledig! riktigt kanon väder!!:D Underbart när de är såå!!

Nu är iallafall hemma i min lägenhet!, ska strax ta mig en låång dusch ska bli sköönt :) sen bara sitta här vid datorn och ta det lugnt :)

lägger ut lite bilder sen ska bara be syrran skicka dom:)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: