SKRIVET: 2010-06-02, kl 12:12:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

Jobbigt!

Nu sitter i lägenheten, va hemma från jobbet idag mådde inte bra idag på morgonen men nu mår bättre... så ska till jobbet imorgon.. igår va med chaly fixade i lägenheten och åt kinamat och hade riktigt mysigt!! sen åkte han och tog examen idag på morgonen.. så nyss kom han förbi och sa sista hejdå innan han flyttade .... usch sjukt jobbigt va det... så nu har han åkt... flyttat till göteborg..värsta är att jag vill vara med honom..men kommer inte funka hur ska jag kunna lita på honom när han är där.. när jag inte ens kunde lita på honom när vi va i samma lägenhet .. hur ska de gåååå...?..... sjukt jobbigt och inte veta vad man vill eller hur det kommer att bli... bara och vänta och se vad som händer det enda jag kan göra..men denna väntan är sjukt jobbigt..

Nu ska packa upp det sista.. sen kommer Anna förbi så ska vi hitta på något.. blir nog ner en runda till stan får se...
trivs jättebra i lägenheten iallafall, jättefint och allt..men visst ensamt är det... men får väll vänja mig..




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: