SKRIVET: 2010-06-02, kl 20:10:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

jävla dubbelliv!

Han säger att han vill försöka men ändå kan han inte släppa det gamla... hur bra känns det när man vet att man inte räcker till utan han måste ha andra!!!!.. nää jag pallar inte längre!!! men alltid har man hoppet att han ska ändras men börjar förstå att han gör nog inte det, han vill ha sånt liv..jävla dubbelliv!!! vi förstår inte varann heller ser helt olika saker har jag märkt funkar inte dåå! o han vill inte satsa allt så då kommer det inte funka, han är så jävla blandad ibland känns som han verkligen vill sen en sekund senare känns som helt tvärtom.. blir helt förvirrad !
Dubbelliv..han vill bara ha mig när det behövs när han inte ha andra eller andra saker o göra..åh fattar inte.. men känns som min gräns har kommit nu!! värsta är han inte bryr sig.. då märker man verkligen!!


aja... sitter nu i lägenheten, Anna och Ita varit här nästan hela dagen.. fikat och ätit kebabtallrik och pratat ! men nu har de gått, så nu får se vad jag ska hitta på.. är så irriterad på Chaly.. att han inte kan säga nått, känns som bara allt är ett spel..så blandat, ibland känns det jättebra ju och ibland fattar jag ingetting!.........



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: