SKRIVET: 2010-06-11, kl 14:22:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fredag!

Igår blev det film med Ita :), va nere o hyrde några filmer, kollade på 18years old virgin hahaha sjuk film!, den va dålig men ändå ville man fortsätta o kolla för att veta vad som hände:P, ! hehe, Nu precis fixat mig, sov länge idag, fick inte så mkt sömn i natt haha;), efter ita gick hem kom en kompis förbi som inte träffat på ett tag :), men de va trevligt;), o nu ska strax ner till stan träffa Sonya o Anna :), sen ikväll kommer lillasyrran Amanda från kalmar med henne son:) och min andra syrra johanna och så ska vi kolla film o lite :)

men nu ska klä på mig, skriver mer senare när jag kommit hem från stan:)



Lillasyrran,jag och storasyrran:)



Ingeruna

Keep up the good work.



PUBLICERAT: 2011-03-30, 13:55:06 | URL: http://ingeruna.blognext.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: