SKRIVET: 2010-06-01, kl 15:04:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

Flyttar ! :)

Idag ska jag flytta in i lägenheten som ska ha i 3 månader :D, va och kollade på den igår sjuuuukt snyggt! och jättebra va allt! :):)! så fick nycklarna igår och idag ska dit snart hoppas jag på, väntar bara på att Chaly ska köra mig dit med alla sakerna.. men han har mkt o göra han flyttar till gbg imorgon .. va hemma hos honom igår och hjälpte honom och packa..så idag hoppas jag han kan hjälpa mig o köra dit sakerna iallafall...:), sen får se om han har tid o vara med mig en sista dag innan han flyttar, ha lite mys sen äta kinamat..men beror ju på om han hinner...

Precis packat klart mitt , så nu sitter hemma hos mamma o väntar på att tiden kan gå snabbare :) så jag kan åka dit:)

men skriver mer senare när jag har packat upp där och allt :) ha en bra tisdag! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: