SKRIVET: 2010-06-22, kl 08:08:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fixa duschen!

haha vaknade nyss av att de knackade på dörren!, tänkte vem fan kommer nu 8 på morgonen??! och jag är ledig idag, så gick upp från sängen i bara linne o öppnade hade ingen anning vem de kunde vara såhär tidigt!, när jag öppnade dörren så stod han som skulle fixa duschen haha, hade helt glömt bort det, trodde inte dom skulle komma så tidigt..:P Förstörde duschen i fredags, slangen sprack så dom skulle komma o fixa det, men hade helt glömt bort att det va idag..!:P

så nu satt på datorn lite, skriver lite under tiden jag väntar på att de ska bli klart så jag kan gå och sova igen! :).. mår bättre idag så det är sköönt men fortfarande hosta och förkyld..hoppas bara det försvinner till Midsommar och veckan jag är ledig! hatar verkligen denna jävla hosta! så fort jag blir förkyld så får jag vääärsta hostan..o de är ju pågrund av rökningen blir ju värre då.. så måste slutaa! men måste bestämma mig o ha viljan först!! men det kommer väll snart!:)

Nu va han klaar, nu är min dusch fixad:)  ska ta en cigg nu! sen ska jag gå och soova ett bra tag till:), sen får se vad som händer.. beror på hur jag mår när jag vaknar...!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: