SKRIVET: 2010-06-29, kl 20:18:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

Brandkåren! haha

Sååå skönt att vara ledig :):) och helt underbart väder!! idag varit hemma hos mamma och solat :), och nu snart ska till min lägenhet! och imorgon blir det Kalmar om det är fint väder annars åker på torsdag :) komma iväg lite alltid skönt hehe komma bort från växjö:)
HAHAHA nyss kom 3 st brandbilar hit och polisbilar och smp hit haha, drog ut sina slangar och sprang mot en lägenhet sparkade in dörren trodde det brann för en granne hade ringt, haha men de va bara att en granne där uppe som hade duschat för varmt så de hade kommit ånga hahaha :P så dom kom ner skrattande hahah det va rätt kul! pinsamt för den som stod i duschen! haha!

Nu ska strax övningsköra lite :) innan jag åker hem! sen hoppas jag bara på fint väder imorgon så jag kan åka till kalmar!!

Men ha en bra Tisdag :) de ska iallafall jag ha!:)


Kimalicia

I really enjoyed it. You have done a great job.



PUBLICERAT: 2012-02-01, 11:14:48 | URL: http://kimalicia.blogmentions.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: