SKRIVET: 2010-07-31, kl 21:43:34 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tillbaka hem igen;P

Nu nyss kollat klart på filmen Sex and the city 2 :) den va bra men ettan va bättre :) men oftast så med filmer ettan brukar va bäst :P
Nu ska se om de finns något på tv, sen ska lägga mig tidigt .. trött som fan idag!.. så bara skönt o ligga i soffan :)
Någon som vet någon bra film som jag kan ladda ner tills imorgon? för imorgon blir nog film då med, det är söndag juu, finns inte så mycket annat att göra :P

Snart åker till Turkiet med Sonya :) Ringde lillasyrran innan och förmodligen ska dom också åka ner till Turkiet då :), hon, hennes kille o deras son :D, sen min bror o hans tjej o deras barn kanske också ska ner dit :) det blir kul:) hoppas dom gör det bara!! :)

Har bestämt mig nu, ska inte bo kvar här i denna lägenhet jag har, hon som jag hyr den av frågade om jag ville ha den ett tag till.. men känns inte som mitt o sen inte veta hur länge man får ha den... så ska flytta hem till mamma så länge tills jag får mitt eget :) sen måste ju se hur det blir med jobb och så nu för mig..så jag kan skaffa lägenhet,.. måste ju ha jobb då, men de fixar sig alltid :) Om jag inte får något så får jag ju Akassa så det ordnar sig så det är bra :)

Längtar tills jag får min egen lägenhet!!! :D hoppas det blir snart! kommer va så kul och köpa allt nytt o göra det så snyggt! älskar sånt, inredning! :) Hoppas jag får en lägenhet nära stan, sen med klädkamare och stor balkong och så man kan ha tvättmaskin också där :) hatar o gå till tvättstuga!!! så det måste finnas så man kan sätta in:):)
Fick inte den lägeheten på kungsvägen.. men sökt massa andra lägenheter! så nån måste jag få snart :) vill inte bo hos mamma i evighet :P
Varit så skönt att bo själv ! fast det inte ha känts som mitt eget och inte haft balkong eller klädkamare och tvingats tvätta mina kläder i en tvättstuga så har det ändå varit bra :) har haft nära till jobbet och så :) så det har varit bra!
Nu innan Turkiet hade jag tänkt flytta hem till mamma, så då blir det tbg igen :P o buss varje dag till jobbet usch vad tråkigt! hah måste ta mitt körkort.. men de har inte blivit av nu, väntar lite med de...

Nu ska se tv, sen blir det sova, och imorgon upp och jobba vid 6.. seeegt! menmen :)
Skriver senare eller imorgon:)





Jag, mamma och mina systrar :) fattas bara killarna i familjen:P <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: