SKRIVET: 2010-07-17, kl 17:53:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tänka framåt och inte bakåt :P

Kom precis från jobbet, varit lugnt idag som skönt är:) och morgondagen blir desamma, men de blir de nog:)  började regna när jag gick hem såå skönt det behövdes!! men hoppas på fint väder nästa vecka när jag är ledig så jag kan sola :) måste bli lite brun ju innan turkiet..så jag inte bländar alla hahha..

ska snart ta mig en dusch sen blir det bara lugnt ska kolla film och ha mys för mig själv :)


Känns fortfarande sjukt att mitt ex tog kontakt med mig igen efter så lång tid...och nu pratar jag med han igen..trodde aldrig att vi skulle prata mer..
men vet fortfarande inte vad jag vill... men vi pratade massa igår och bestämde att vi skulle glömma allt gammalt..det kändes bra.. men vet fortfarande inte om jag kan glömma allt som har hänt..=/.. fast jag vill glömma det allt det dåliga så är det svårt.. men ska göra mitt bästa.!!
eller jag ska glömma det ! :) det finns inte mer! utan nu när jag ska träffa han så börja om på nytt så får se vart de leder till och hur jag känner jag vill göra efter det...:) bättre och tänka positivt än negativt hela tiden:) så ingen mer negativ Matilda :) tänka framåt och inte bakåt på de gamla dåliga!!

hmm har inte så mkt mer och skrivaa nuu ska ta mig en dusch så skriver mer senare :) ha en bra lördagskväll! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: