SKRIVET: 2010-07-03, kl 19:48:26 | PUBLICERAT I: Allmänt

SOOL!

Såå jävlaa underbart väder!! :D, Sov hos mamma i natt, så idag gick upp tidigt legat och solat sen 10 idag på morgonen!, så nu har fått lite färg..bränt mig lite i ansiktet bara haha helt röd men de går nog bort :) annars finns ju alltid smink :) haha

Idag blir det bara lugnt, känner inte för ut att festa.. så ska bara vara här hos mamma och ta de lugnt sen imorgon upp igen tidigt o sola! sen börjar jag jobba på måndag.. usch vad denna vecka gick snabbt! men nu har jag och längta till 2 veckor i Turkiet!! i augusti :) ska bli riktigt sköönt!!

Inte fått någon lägenhet än.. har ju bara denna lägenheten som jag har nu till slutet av augusti.. så ville ju ha en 1 september men inte fått någon... så blir flytta hem till mamma igen tills jag får en.. :P
körkortet har jag dragit ut på med, inte haft någon o övningsköra med just nu, mitt ex övningskörde jag med innan och nu har sagt upp kontakten helt med honom ju.. pallade inte längre.. så ska se hur jag gör med körkortet det får nog vänta lite tills jag får tid och pengar till det! :)

Nu ska bara njuuta av sommaren!! :) skriver mer imorgon eller senare :) ha en bra lördagskväll! :)





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: