SKRIVET: 2010-07-12, kl 20:00:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

Rosevin:)

Nu kom precis hem till Sonya:P, fyfaaan vad vi har gått haha, träffade Sonya och Ita i stan så gick till systemet köpte 2 flaskor rosevin och 2flaskor vittvin:) sen skulle vi gå till kungsv. en bit bort.. för jag skulle kolla på en lägenhet där...sjuukt varmt och jobbigt och gå:P tog typ en halv timme eller mer..:P,, så hittade vi tillslut lägenhet kollade och så.. det va fint och låg bra! så nu tackade precis ja till den!:) så får se om jag får den :)
men sen när vi skulle gå därifrån,skulle hem till Sonya på öster,vi gick vi värsta omvägen!!! Ita lyckas alltid lura iväg och oss på värsta vägarna:P  gick helt fel och allt men tillslut kom vi fram tog över 1timme och gå från kungsv till öster haha såå heelt slut nu :) men fick min motion:) haha

Nu ska jag,Sonya och Ita sätta oss på balkongen ii det underbara vädret och dricka rosevin och bara njuuutaaa! :D
är ju ledig imorgon:) sen jobbar onsdag men sen ledig torsdag igen!:) få se vad ska man ska hitta på då:P

Jag ska ut på balkongen nuu, dricka rosevin:) så sjuukt gott är det i denna värmen!:P
skriver lite senare eller imorgon!!:) ha en braa kväll i det fina vädret!!:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: