SKRIVET: 2010-07-10, kl 18:56:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

Räddningstjänsten!

Heeelt död o sjuukt varm, koom precis från jobbet fick jobba över idag, vi har så på jobbet att vi gör mat till räddningstjänsten...så det kan ringa närsom..så är det vissa som måste till jobbet då och göra mat till dom, o jag är en av dom... men nu ringde dom precis innan vi slutade så fixade mat till 45 pers. va 2 bränder tror jag..så brandkåren kom o hämtade maten efter 18 sen kunde man gå hem sköönt!.. men sen direkt när jag kommer hem ringer räddningstjänsten igen tänkte bara faaaan!.. men de sa bara att de blir nog lugnt i natt o förmodligen inte behöver åka in till jobbet, inte förens imorgon.. o då jobbar jag redan ju så det är ju skönt :)!

men sjuuuukt varmt ute så förstår att det uppstår bränder så om det inte blir regn snart så kommer vi ha mkt o göra på jobbet till räddningstjänsten :P  får hoppas att det blir på dagarna och inte på nätterna hehe jag jobbar ju redan heltid fast de blir jäävligt extra bra betalt :) hahah

Ikväll blir det bara lugnt, ska upp imon igen o jobba vid 6..men sen ledig månda o tisidag om inte räddningstjänsten ringer förstås haha:P

ska se om jag hittar någon bra film och ladda ner :) pearl harbro kanske så jääävla bra film älskar den filmen :) skriver mer senare kanske :)!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: