SKRIVET: 2010-07-15, kl 23:04:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

Rädd att bli sårad igen!

Hur kan något kännas så bra samtidigt kännas så fel?... tankarna bara snurrar vet inte vad jag ska göra, en sida av mig vill, har hoppet kvar men den andra sidan säger att släppa taget..

Jag släppte taget då när det tog slut, gick vidare men nu kommer det tillbaka, hur gör jag då?.. lättare när man inte hade han runt om kring sig men sen helt plösligt pratar jag med honom.. o då känns det underbart men ändå vet jag inte vad jag vill längre.. vågar jag försöka igen?.. så rädd att bli sårad..

Jag vill träffa honom och ge det en chans till för han betyder otroligt mycket för mig, men är fortfarande rädd hur det kommer bli..så det gör mig osäker på vad jag vill, vill inte bli sårad igen..ska jag ge upp och gå vidare?..
eller ska jag träffa honom och försöka igen?...tänk om han sårar mig igen..
ååh vad jobbigt det är..

nu ska iallafall sova strax, försöka iallafall så varmt och mkt att tänka på..
ska jobba nu imorgon och hela helgen.. men skriver nog mer imorgon..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: