SKRIVET: 2010-07-31, kl 23:06:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

Nelly.com

Hade inget och göra, så kollade lite kläder, sen kunde inte låta bli o beställa :).. Hittade massa fina kläningar :)
så köpte alla dessa :) 2 av dom va på rea :) så det blev inte så dyrt!! hehe
Nu har massa nya kläningar jag kan ha på mig när jag är i turkiet och när jag ska ut :P fast sommaren snart slut, men kan ha klänning än då:)
Jag beställde dessa kläningar på www.Nelly.com ! Jättefina kläder där! brukar beställa där ifrån:)
och oftast har det suttit bra med :) de är ju de med att beställa från internet att inte veta hur de kommer sitta, så man får chansa lite :)
Kollade skor med, men hittade inga Alltid sån jävla högklack, jag vill ha lagom just för är redan ganska lång och vill inte bli för lång:P så .. älskar högklackade skoor så måste hitta några snygga snart :) säg till om ni vet någon bra hemsida för högklackadeskor ?:)

Nu ska gå och sovaa strax ska bara ta en cigg och borsta tänderna :)






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: