SKRIVET: 2010-07-18, kl 21:04:38 | PUBLICERAT I: Allmänt

Micron va felet haha !

Fyfaaan vilket helvete med elen asså haha, funkade inte och försökte och allt inget gick, sen skulle ringa hyresvärden.. så hittade något nr vid akutafall haha så ringde det, så svarade nån gubbe haha helt sjuuk började fråga ut mig massa typ vad jag jobbade och sånt, frågade vem som jag va med o allt  :S haha fattade inget, ville bara ha hjälp med elen juu :P men han sa bara att jag inte skulle öppna kylskåpet och frysen, haha va fan de va ju mkt till hjälp!!

sen kom Sonya så vi drog ut alla kontakter som en sa att jag skulle göra.. så gjorde det innan med men hade inte dragit ut micron och frysen och kylen.. men så drog ut micron och så testade vi och dra upp knappen på proppskåpet så funkade det :D haha va fan va duktiga vi är :D riktiga experter haha händiga tjejer är vad vi är, fixade det heelt själva :D  såå skönt att jag har el igen, mobilen höll på och dö och datorn :P så ..

men nu funkar allt som de ska, så måste bara byta ut micron, de va den som felet va :P

Nu ska umgås lite med Sonya och bara ta de lugnt, sen blir det nog en film :) sen sova för ska upp och jobba igen imorgon men sköönt iallafall att jobb helgen är över:):)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: