SKRIVET: 2010-07-15, kl 11:29:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ledig!

Idag är man ledig så skönt :) igår va bara hemma skulle gått ut men sen sket idet för va så trött efter jobbet.. så va bara hemma så kom en kompis förbi hehe så blev inte mkt sovande i natt tror vi gick och la oss vid 5 på morgonen och nu vaknat, så ska nog gå och lägga mig en stund till:) sen ska jag nog ner en runda på stan:) !

Har inte fått reda på något om lägenhet än.. bara väntar och väntar :P vill vetaa ju!

Jag sååg en JÄTTEBRA film i tisdags, Dear John, så romantiskt och sorlig! den borde ni se:) jag grät =/ haha
Kollar trailern här :) http://www.youtube.com/watch?v=Qc0ODuEYp5o

Nu ska jag gå o sova några timmar till :) haha se om det går, det är sjuuuukt varmt! helt underbart men svettigt haha!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: