SKRIVET: 2010-07-31, kl 18:18:26 | PUBLICERAT I: Allmänt

kolla nytt jobb?

Nu kom nyss från jobbet, va lugnt idag på jobbet som skönt va... men jobbigt o veta att man ska jobba imorgon med o börja kl 6 och jobba till 17.30.. långa pass på helgerna...
Nu ska in i duschen, tvätta av alla mat lukter haha :) sen äntlingen har filmen Sex and the city 2 laddas ner så blir att kolla på den:) sen hoppas de är något bra på tv för har inga mer filmer och se :P


Pratade med chefen om jobbet, kanske jag sagt tidigaare?... hmm men aja.. o hon vet fortfarande inte om jag får fast .. utan hela tiden när man frågar vad händer sen efter detta vikariat så säger hon typ att hon inte vet.. o sånt.. sen nu har transport lagts ner på landstinget eller något annat har tagit över det och då måste alla dom få jobb o då finns de 2 där som har kock utbildning och dom kommer gå före mig för dom har varit på landstinget längre tid.... .. så kanske måste söka nya jobb?.... måste kanske börja kolla... så jobbigt och inte veta ju, men alla som jobbar där säger att jag inte behöver oroa mig utan jag kommer få fast och få fortsätta och allt, annars kommer de se till de :) men chefen vet ju inte.. aja.. bara o vänta o se..o snart ska få en ny chef med för den vi har nu ska sluta...

men ska in i duschen nu skriver mer senare :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: