SKRIVET: 2010-07-26, kl 17:45:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

Jobb igen..

Fan va det va tråkigt och jobba idag nu när man varit ledig, jag va sjuukt trött och seg! men nu hemma iallafall som skönt är :) men deet gick bra på jobbet :) pratade med Chefen idag om jobb och så nu ... för mitt vikariat går ju ut nu i slutet av augusti.. men hon visste inte än om fast tjänst.. men jag skulle bara fortsätta på hans schema som jag vikarerar för.. :) så det är ju bra! vet iallafall att jag har jobb efter jag kommer tillbaka från turkiet :) åh ska bli så skönt att komma iväg nu snart, 2veckor i turkiet bara njuta av värmen! :) inte långt kvar nu! den 18e augusti åker Sonya och jag:)

Funderar på att gå ut på Onsdag, känns som det va evigheter sen jag festade..:P.. sen jobbar helgen nu igen så tänkte jag kan gå ut på onsdag för är ledig torsdagen ju:) men ska kolla lite se om nån vill med ut :)

aja.. nu ska jag gå och vila en stund är sjuukt trött..
det går fortfarande inte ladda upp några bilder =/.. men ska försöka senare igen se om det går:)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: