SKRIVET: 2010-07-06, kl 18:20:59 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hemma!

Igår va första jobb dagen efter semestern...o skulle jobbat idag med men blev inte så.. fortfarande förskyld o den jävla hostan!.. sen sjuuuukt ont i ryggen, o när jag hostar får sjuuukt ont då=/ jobbigt som faan! hoppas det blir bättre! imorgon är ledig! sen ska gå till jobbet på torsdag tror jag...

Längtar så sjukt mycket till turkiet nu! bara komma iväg och njutaaa! men ett tag kvar...
Idag blir det bara lugnt, köpt lite gott så ska bara sitta och glo på tv, bara ta de lugnt, imorgon ska försöka städa om jag orkar ..




Its so easy to see right through their disguise, Theres so little in this world to trust in
Seduce themselves with lies..
All these days i feel like they're the same, just different faces, different names..
All the same, always same lies, always they play the same game!
So what if it hurts me? So what if i break down?
So what if this world just throws me off the edge, my feet run out of ground
I gotta find my place, don't care about all the pain in front of me
Cause i'm just trying to be happy, Just wanna be happy!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: