SKRIVET: 2010-07-04, kl 20:07:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hemma hos bror!

Jag har varit hos min bror hela dagen idag, min bror Tedde kom och hämtade mig och mamma idag vid 11 på morgonen..så åkte ut till han, solade och badade i hans pool, jag, mamma, min bror, hans tjej o deras 3 barn :)
Mkt trevligt var det! sen grillade vi, jättegott!! sen åkte jag hem till mamma en sväng, sen mötte jag Sonya och Eleni i stan så gick vi hem till mig:)
men så funkade ju inte elen som jag skrev innan haha :P men pappa kom och hittade proppskåpet det va utanför lägenheten i trapphuset haha :) så drog han bara upp någon knapp så va det fixat :) så enkelt men hur fan ska man veta va ju massa knappar jag skulle nog förstört elen till alla lägenheter eller något haha så va bäst att jag inte rörde något :) haha

Eleni och Sonya va här nyss vi åt jordgubbar och choklad det va gott :) men de stack nyss, nu ska jag bara ta de lugnt! jobbar imorgon usssch inte sugen på jobba i detta väder vill ha lääängre semester!!!! men icke nu ska jobba enda till augusti! hehe bara o kämpa på! :)

Ska lägga ut bilder från min bror, ska bara be mamma skicka dom:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: