SKRIVET: 2010-07-25, kl 20:05:14 | PUBLICERAT I: Allmänt

Göteborg,Mariestad,Torsö :)

Nu precis kommit hem till växjö igen, känns hur tråkigt som helst.. haft det underbart!, Tog tåget i onsdags till Göteborg skulle träffa mitt ex igen ju.. kändes jättebra och träffa han:) när jag kom dit kom ganska sent så gick åt på Mcdonals, va underbart väder ute!! sen gick hem bara myste och låg och kollade på film..sen torsdagen skulle vi åka till Torsö till Chalys syster, hon bor där :) så vi tåg tåget vid 12 tiden.. va där vid 14, sjuukt fint väder!! så va ute lekte med Chalys systers 3 barn och så hade hon 3 hundar och 3 katter :P massa djur men de va kul:) så lagade vi mat sen kvällen blev det kubb, tjejerna mot killarna körde vi haha och självklart vann tjejerna :D
sen blev det lite andra spel och bara lugnt:)
Chaly och jag va där hos hans syster till lördagen, så sov där i 2dagar..haha det va till och vakna tidigt, antingen väckt av ungarna eller av något djur hehe :P Mitt i skogen va vi :) plockade blåbär med det fanns det gott om:)
sen åkte jag och Chaly till Mariestad med, Chaly har bott där när han va liten han är uppväxt där, så han visade runt mig och lite så:)
sen på lördagen åkte vi tåg tillbaka till Göteborg till Chaly, så va där och kollade film och bara tog det lugnt, sen nu idag tog tåget hem till växjöö.. Åkt tåg i 10timmar sammanlagt nu haha, o ja som hatar att åka tåg :P
det är tråkigt att vara tillbaka, hade riktigt trevligt där! :) och mellan mig och Chaly va det helt underbart :) inget bråk eller något :):) kändes så bra!! men bara så tråkigt att han bor i Göteborg och jag i Växjö.. men kanske bra det med så vi får vara ifrån varann lite och tänka.. men sagt att vi ska försöka igen, vi tar en dag i taget sen får vi se vad som händer :)

Skulle tagit massa kort, men självklart tar jag sönder min kamera haha de är inte första gången.. men blev några kort :P innan jag tog sönder den hhahha
men lägger ut dom jag tog :p eller funkar inte nu o lägga ut så lägger ut senare:) nu ska jag äta pizza :) sen blir det bara lugnt... usch imorgon jobb igen! men ha en bra söndag!! :)









KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: