SKRIVET: 2010-07-21, kl 11:18:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

Gör jag rätt?...

Nu vaknade precis, trodde jag skulle sova längre.. hehe.. men van och gå upp tidigt.. vaknade första gången vid 6 tiden haha då när jag brukar gå upp när jag jobbar , fast va såå skönt att somna om och veta att jag kunde sova längre :):) men nu sov till 11 iallafall:) så strax ska in i duschen... sen fixa mig sen ska ner till stan en sväng.. sen ska packa..
vid 17 går tåget till Göteborg.. är i göteborg vid 20.. ska dit och träffa mitt ex som jag sagt innan..vet fortfarande inte vad jag vill, utan får se efter jag varit där vad jag känner och så..

men vet inte om jag gör rätt.? menar har ju klarat mig utan honom i över en månad, visst det har varit svårt men släppte ändå taget och gick vidare ju....?.... men nu är biljetten bokad.. så nu försent..

Nu ska iallafall in i duschen.... skriver mer senare eller sen när jag kommer tillbaka från Göteborg, så berättar jag hur det gick med exet...joobbigt är det, tänk om jag faller tillbaka så blir det precis som innan? ... =/..men tror jag får lättare och släppa taget då just för vet att jag klarade mig utan honom när vi hade det som dåligaste!
hmm.. aja ha en bra dag !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: