SKRIVET: 2010-07-30, kl 18:05:18 | PUBLICERAT I: Allmänt

Frågor men inga svar..

Åh jobbhelgen nu, känner verkligen inte för att jobba helgen.. va så skönt o va ledig igår fast jag inte gjorde ett skit bara låg i soffan hela dagen, men det kan va skönt det med :)

Nu kom precis från jobbet, nu ska laga lite mat, sen skulle kollat på Sex and the city 2 filmen, men den har inte laddats klart än haha det är typ 14 timmar kvaar .. så seeegt! men ska se om de finns något roligt på tv, för blir bara lugnt idag..ska upp vid 5 imorgon o jobba ju.......



Varför kan jag inte bara lita på honom och släppa det gamla?... så svårt, förstår inte vad det är för skillnad nu? varför skulle han ändras nu?.. varför skulle vi ha det bra nu?.. Visst vi hade det bra när vi träffades i gbg jag o mitt ex... allt va verkligen bra!... men nu börjar komma upp saker igen.. saker som man märker att han inte har ändrats...så då börjar man förstå att han kommer nog inte ändrats.. utan det är bara ord han säger...och jag tror inte på ord längre utan de måste visas genom handling för att jag ska kunna tro att han har ändrats...men sen nu har hoppet kommit tillbaka och man tror att han ska ändras, att han ska vara annorlunda nu.. att det bara ska räcka med mig, att han bara vill ha mig och inga andra... men det är bara hoppet... att man vill att det ska vara så.. men frågan är om det är så, hur ska jag veta när jag inte tror på det han säger..?..åh så många frågor men inga svar.....

Vill tro på det han säger, tro på det bra han säger.. men det går inte.. alltid kommer det upp något negativt i mitt huvud..... =/.........



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: