SKRIVET: 2010-07-15, kl 18:01:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

Förstår inte..

vaknade igen vid 14.. så sov bort hela dagen.. kände jag behövde det nu ska jag jobba hela helgen då blir det inte mycket sova så det va skönt och sova ut!
nu bara suttit framför datorn och tagit det lugnt, lyssnat på musik och så..

Sen skrev mitt ex.. när ja va på ns.. han hade blockat upp mig..så nu har vi suttit och snackat..han skriver massa att han inte har kommit över mig och allt.. och inte kunnat gå vidare och sånt..
jag förstår inte..
Varför visade han inte det han säger nu när vi va tillsammans.. förstår inte, varför nu?..
har verkligen gjort allt för att komma över honom.. men det har varit svårt..
jag bestämde mig för att släppa taget fast jag älskade honom för det funkade inte mellan oss.. Jag räckte inte för honom kändes det som eller att han bara hade mig tills han hittade nån bättre...men det va massa annat med..

1 och en halv månad har gått och vi har inte pratat.. och så skriver han nu.. =/..
jobbigt allt blev.. så ringer han mig nu, så vi pratade, kändes helt underbart men ändå helt fel..
pratade massa om allt möjligt och om innan.. vet inte vad jag ska göra.. älskade han oroligt mycket men nu vet jag inte längre.. vet inte vad jag ska göra, vill vara med honom men kommer det att funka?..det gjorde inte det innan varför skulle det göra det nu?.. åh så mycket frågor som jag inte kommer få svar på nu...
Förstår inte varför det ska vara så jobbigt!!! åh ..

Är så rädd att bli sårad igen....





Anonym

Oj, där ser man. Hur kommer det gå efter allt? Jag hoppas iaf all lycka till och att han sköter sig denna gång.


Anonym

Låt han gå.. det känns lite som han går till dej när han bara ha lust... du har klarat dej utan han i 1 1/2 månad, du e stark du kan klara mer! Du behöver ingen kile som får dej att känna mindre värd, att han vänta på bättre, etc. Du är värd att ha någon som få dej attt kännas som guld! För det är du värd :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: