SKRIVET: 2010-07-29, kl 21:40:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

Filmer!

såå nu har man kollat på 2 filmer The karate kid, jättebra film den måste ni se :) sen såg A walk to remember, den va sjuukt bra, romantisk och sorlig.. :P Kolla trailerna :)
http://www.youtube.com/watch?v=V96uhfQ0x9A och  http://www.youtube.com/watch?v=XY8amUImEu

Nu vet inte riktigt vad jag ska göra, har inga fler filmer o kolla på :P, men håller på o ladda ner sex and the city 2 :) har inte sett den än och den måste jag se ! men som sagt min dator är ju jäävligt seg på att ladda ner så tar ju ett tag :P

åh är så sjuukt mätt först pizzaa sen massa godis har jag ätit nu, mår illa :P,  men va fettodag idag :P sen imorgon blir det inget, måste sluta o äta godis och massa skit nu, jag ska ju till Turkiet snart :) det är inte långt kvar, så måste sluta äta skräpmat och godis och kanske börja träna haha :P det har jag sagt typ varje dag men inget har hänt än haha:P men de kommer snart :) måste ju ha fin kropp till turkiet :)

men skriver mer senare eller imorgon :) nu ska jag ta en cigg och sen fortsätta äta gott om ja orkar mer haha, ska kolla om de finns någon film på tvn :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: