SKRIVET: 2010-07-28, kl 15:14:53 | PUBLICERAT I: Allmänt

Film eller ut?

Hemma från jobbet nu, va och handlade efter jobbet, så svårt o veta vad man ska handla nu när man bor själv.. sist jag handlade hann jag ju inte äta upp det förens det hade gått ut fick slänga massa, men nu handlade inte så mycket, äter ju både frukost och lunch på jobbet.. så behöver inte ha så mycket bara kvällsmat ju och när jag är ledig..va lättare när jag bodde ihop med Chaly mitt ex då storhandlade vi en gång i månaden och det räckte och inget behövdes slängas, :) så det va bra! o nu snart ska flytta hem med så onödigt o handla massa..

Ikväll vet inte riktigt vad jag ska göra..är ledig imorgon så hade tänkt och gå ut..men sen jobbar alla imorgon så ingen som kan.. men nu känner inte för att festa så mycket..är så trött efter jobbet.. blir förmodligen bara lugnt men man vet aldrig:) kanske går ut..:P
ska se om det finns någon bra film att ladda ner, bara att det tar typ veckor för mig o ladda ner hahha så jävla seeegt! så kan ju ladda ner nån film nu jag kan se nästa onsdag typ hahaha eller onsdagen därefter :P
något förslag på en bra film?? jag hittar ingen.. så jobbigt o letaa :P

så sjukt sugen på kinamat med, så ska nog beställa det sen :) MMmm så gott :D

tråkigt bara att sitta själv hehe alla jobbar =/...

Nästa helg kommer Chaly mitt ex ner.. eller så åker jag upp till Göteborg igen.. får se lite hur det blir :) beror på vädret med, roligare o va i gbg om det är fint väder så man kan hitta på massa saker :) här finns det inte så mycket att hitta på!,,


men nu ska ta en cigg sen blir det vila lite :) sen får se vad som händer! skriver mer senare!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: