SKRIVET: 2010-07-29, kl 14:59:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fettodag! :P

Igår kom syrran hämtade mig så åkte vi och åt kinamat :) rikitigt gott:) sen åkte vi hem till mamma och va där, drack lite vin och kollade film:) mkt trevligt!
och nu hemma igen i min lägenhet! så skönt att jag är ledig idag! :) verkligen inne väder, bara regn usch! fast skönt att det är det idag ändå, är så trött och seg, så man kan vara va inne och kolla film:) och det är precis vad jag ska göra! Nu ska sätta på en film The karate kid med Wil smith son :) verkar vara bra! sen efter den ska se A walk to remember :)
Va nyss o köpte Pizza, cola och massa godis, Fettodag:D, så ska bara ligga i soffan äta min pizza nu och sen allt annat gott och kolla film :) bara fetta mig och va inne hela dagen! :) sen imorgon jobb igen och hela helgen :) men sen jobbar inte mer helger förens mitten av september, de kommer bli skönt!

men skriver mer senare! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: