SKRIVET: 2010-07-19, kl 21:35:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

Bo kvar i stan?

Sjuukt trött idag, heelt jävla seg vill bara gå och sova hehe :P,  va nere på stan innan fikade med Sonya och Eleni, satt och fikade på Askelyckan i typ 2 timmar, snackade massa tjejsnack det va trevligt! sen gick vi hem till mig en sväng :)

och nu har de gått, så nu sitter jag här och försöker beställa från taxfree men så jävla segt och så funkar de inte och trycka på något så sjuukt störande... men jag får väll försöka imorgon igen:)
Imorgon blir det jobb sen hoppas får vara ledig på onsdag skulle va så skönt! men får se imorgon..
sen på onsdag kl 17 tar tåget till Göteborg, usch HATAR VERKLIGEN att åka tåg=/ speciellt själv men som tur är det inga byten ut åker direkt så är framme vid 20 tiden..
kommer ihåg en gång jag skulle åka tåg till Örebro med 2 byten trodde jag skulle dö, haha visste inte vad jag skulle på eller av haha , men kom fram och hem utan större problem haha :)

Nu ska bara sitta här vid datorn.. hoppas på att tiden går lite snabbare så jag kan gå och sova snart, ska lägga mig tidigt, så tröött idag!

Denna lägenhet jag har som jag hyr till sista augusti, Hon som äger den frågade om jag ville hyra den mer, så frågade jag hur länge så sa hon att de blir 1år, och sen kan bli 1år igen och så.. för hon skulle plugga.. men har inte bestämt mig än.. känns inte som mitt eget.. och ingen tvättmaskin och klädkamare och ingen balkong så hmm vet inte riktigt :P, och sen plus tackat ja till en annan lägenhet ju så måste ju se först om jag får den eller inte..men sa till henne att jag skulle tänka på det :)
Sjuukt skönt att bo i stan ju :) men får se hur jag gör.. vill ju verkligen inte flytta hem nu igen till mamma=/ hehe har ju varit så skönt att bo ensam:).. men isåfall fortsätta att bo här i  denna lägenhet tills jag får en annan lägenhet...aja får se :)

Nu ska sitta o lyssna på musik och bara ligga i soffan orkar inte röra mig haha :P sen blir det soova, skönt nu när det har blivit lite svalare på kvällarna så man kan sova fast ändå saknar den värmen skönare ute då ju, nu är det kallt på kvällarna och på morgonen.. det är tråkigt!  Vill ha värme hela tiden juu :D

men ha en bra kväll folket :) !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: