SKRIVET: 2010-01-20, kl 18:11:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

Snart kommer den:)

Jobbat idag, va mycket att göra idag, många va sjuka..men det gick bra:).. slutade halv 3 sen kom hem och somnade direkt..så skönt och vila :) och är leedig imorgon ännu skönare :) ska nog hem en runda till mamma imorgon och hälsa på :)
Lillasyrran smsade innan vid 12 idag på dagen och sa att hon hade värkar, ringde hennes kille nyss och då va hon på bb :) så nu kommer ungen ut snart hoppas jag :D det va beräknat att hon skulle få på söndag men nu blir det nog tidigare :) läängtar! spännande och se va de blir! :)

Nu ska bara ta de lugnt städa lite hemma hos Chaly hade jag tänkt..sen kolla tv bara.. chaly ha basket så får sitta här i min ensamhet :P

Beställde kläder från Nelly.. (www.nelly.se ),  en bikini, läderleggins och ett linne :) och det gick sjukt snabbt och få varorna :) så det va bra tog bara några dagar sen kom det :):) och allt satt som det skulle :)

Nu närmaste blir det bara jobb och förmodlingen ut en runda till kalmar och hälsa på syrran och hennes bebis :) ska nog ner en runda på stan med shoppa upp mina presentkort jag fick i jul, hehe inte gjort de än:P
annars blir de nog mest lugnt... vill göra något men finns inget..vill åka nånstans men vart? hmm..:P och sen jobbar heltid så finns inte så mkt tid..utomlands skulle vara underbart nuu :) menmen får se vad som händer :)

Vill ha sommar ju!!!!!!!!!!!!!! försvinn snööö! haha

ha en trevligt kväll :)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: