SKRIVET: 2010-01-04, kl 00:53:59 | PUBLICERAT I: Allmänt

Nyår!

Nyårsmorgonen började med jobb..från halv 9 till 17.00 .. sen kunde jag gå hem.. hem och duscha och göra iordning mig blev det..Firade nyår hos mamma, med min bror och hans familj och min lilla syrra va hemma sen min andra syster och hennes döttrar.. sen sonya och chaly va där med :) så åt vi först förrätt sen varmrätt och sen efterrätt :) riktigt gott va det! samtidigt drack massa goda drinkar :) sex on the beach, san fransisco o några till :) det var riktigt trevligt sen kom grannarna in med innan 12 slaget och 2 andra kompisar kom ! .. vid 12 slaget  skålade vi sen gick ut på ängen vi har utanför och alla smäller racketer men fyfan va kallt det va så tror jag bara va ute typ 10min sen gick in igen.. och så satt och drack och hade trevligt..sen vid 3 tiden på natten kom 2 andra kompisar..så åkte till en fest, salsafest va det i araby.. lite pinsamt, typ bara jag och min kompis som va dom ända blondinerna , men vi hade kul :) försökte dansa salsa haha vet inte om jag lyckades..:P
men sen blev det kaos.. Chaly och jag hade bråkat lite innan festen så han stack från mig vid 1tiden.. sen åkte själv med mina kompisar till den salsa festen utan att säga något.. som kanske inte va så bra.. för när han fick reda på de kom han dit.. och då började bråka ännu mer..men sen blev allt bara förstorat och andra la sig i och massa annat hände orkar inte ta upp det ens .. helt sjukt är de.. inte bara om chaly..men efter han stukit gick tillbaka till festen.. sen vid 5 tiden åkte vi tillbaka till mig satt och drack lite till.. sen spårade det ut....
orkar inte ta det.. helt sjukt.. hade änglavakt iallafall ..fattar inte att det inte finns en gräns när det säger stopp..ingen rädsla för döden..förstår inte honom..

sen gick till Chaly och slutade kvällen där.. ungerfär halv 8 va hos honom!.. slutade bra iallafall...



Jobbat denna helgen.. va bara ledig nyårsdagen.. så idag har jobbat och nu sitter hos chaly.. han sitter och spelar..så tänkte gå in och skriva lite här.. hade lite mer och skriva nu än sist..:P
nu ska bara sitta uppe och glo på chaly spela, JÄTTEKUL eller inte.. haha.. får väll gå och sova snart.. är bara så sjuuukt röksugen har slutat röka eller försöker inte rök nu sen nyår.. så är jätteglad men det är sjukt jobbigt!.. ta hjälp av nikotintuggumi.. det hjälper men försöker inte använda mkt av det heller..men svårt utan... får ser hur det går men bara man vill så kommer det att gå :)!




Saadet

Vilken najs blogg du har! Ska vi följa varandra på bloglovin? Det skulle vara kul tycker jag :)



PUBLICERAT: 2010-01-04, 13:29:20 | URL: http://saadet.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: