SKRIVET: 2010-01-06, kl 21:42:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

Någon som vet hur man fixa bloggdesign?

jaha.. nu sitter jag här hos Chaly.. inget och göra.. bara vill att tiden ska gå snabbare så jag kan gå och lägga mig.. haha vilket liv det låter som jag har.. haha men är så uttråkad.. chaly är på basket och kommer inte förens 23 tiden.. så sitter här själv..

Jobbat idag..va riktigt lugnt idag på jobbet så det va skönt kunde redan gå halv 4 fast slutade vid halv 6.. menmen skönt och gå lite tidigare ibland :) Va hemma hos mamma sen efter jobbet en stund..mitt packet hade kommit, jag beställde för typ en månad sen 2 skor och en kläning.. och det kom nu.. väntat som fan på de.. sen kommer hem och då fick bara klänningen! sjuuuukt störande då va skorna slutsålda! åh de va verkligen skorna jag ville ha! så fick jag inte dom :( åh..aja..får beställa några andra då..men så störande när man väntar på något som man verkligen vill ha så får man inte de.. aja inget att göra åt..får bara hitta några andra snygga skor :D, någon som har en bra hemsida med snygga högklackade skor??? så säg till :)


Vill säga med.. Att mellan mig och Chaly känns det bra nu!.. inget bråk! känns nästan som man är nykär igen och det känns fantastikt!!
hoppas bara det fortsätter såhär nu :):) för dessa senaste dagarna har varit underbara! :)


Föresten någon som vet hur man fixar bloggen? någon som vill hjälpa mig att fixa en snygg design på min blogg?? eller säga hur man gör haha..börja tröttna på min vanliga tråkiga vill pynta till den lite ;P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: