SKRIVET: 2010-01-07, kl 21:17:38 | PUBLICERAT I: Allmänt

Myspys:)

Nu är hemma hos mamma, chaly skulle ha game night med hans killkompisar..så det var bara att gå till mamma.. ska ju upp tidigt med så kunde inte vara där när dom sitter upp o spelar till minst 2 på natten.. såna spelnördar :P

Så sitter nu hos mamma, med min lillebrossa sen kom min andra syrra förbi med massa chips och godis och annat gott :) så nu sitter vi och kollar på en film som går på tv, "sen kom polly" eller vad den heter, sett den innan och den är bra :)

Min bror, han köpt en liten chihuahua skit söööt, sen nu köpte han en Amstaff. åh vill med ha dom raserna! :P så köper han föörst faaaan haha..men inte tid för en vovve nu, mkt jobb ju.. så får vänta tills jag har tid med en hund så jag kan vara med den massa :) Så ska jag köpa en liten chihuahua eller amstaff vill jag ha :)

aja.. nu ska jag fortsätta kolla på filmen, sen blir det sova.. ska upp tidigt och jobba imorgon, skönt att sova hos mamma för då kör pappa mig till jobbet, slippa gå till bussen när det är sååå sjuuukt kallt ute! Längtar till sommaren nuu, mysigt med snö men det har varit vinter nu, hehe vill ha sommar nu !! :)

Ha en trevlig kväll i snövädret:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: