SKRIVET: 2010-01-12, kl 21:13:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

Längtar!!!

åhh snart får mina systrar barn :):) lääängtar!.. min lillasyrra har beräknat att få barn om bara nån vecka:), sen storsyrran är i början av februari! så då med dom 2 barnen så har jag 9st syster och brors barn :) så roligt är det! Älskar barn!!!!! visst jobbiga är dom med haha..
ska bli spännande och se vad dom får..hoppas någon få en flicka, finns så mycket fina kläder och köpa till tjej, knappt några kläder till killar..tråkigt! eller någon som vet en bra affär med coola/gulliga killkläder?
ÅÅhh kan dom inte klämma ut ungarna nuuuu! :D

Inte hänt så mycket..bara jobb och såå..och där går det bra :)
aja skriver mer imorgon :)


Här en liten del av familjen :) men några iallafall:) Min bror hans barn och tjej, jag och sonya, mamma, och sen syster och hennes två döttrar :):)

Familjen :)



mina 2 gravida systrar :) så vackert! :) sen jag och lillasyrran :)


Sandra-isabellesmamma+gravid

jag tror att amanda får en kille å gille får en tjej;) spännande blir det =)



PUBLICERAT: 2010-01-13, 10:13:27 | URL: http://mammatillisabelle.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: