SKRIVET: 2010-01-26, kl 14:28:54 | PUBLICERAT I: Allmänt

En pojke:)

En liten pojke fick min syrra i onsdags :) vägde 3580g och va 50cm..:) allt hade gått jättebra! kan läsa hennes blogg på  http://amandawibergsliv.blogg.se/  ..
va och hälsade på syrran och totte och lilla bebisen i söndags :) riktigt söööt va han, en riktigt liten gulleplutt :D
ska nog åka dit snart igen kanske nu ihelgen men får se, ska till jönköping med..Chaly ska se någon basketmatch..så då hade jag tänkt följa med och shoppa lite där :D
annars händer det inte så mkt, bara jobb :P..sen ledig ihelgen så åker vi till jönköping och sen kanske Kalmar..beror på hur länge vi ska hyra bilen...måste ju hyra bil för har ingen just nu..och vi köper nog ingen heller..
Chaly flyttar nu i sommar..eller efter sommaren..så då ..äh jag vet inte vad som händer då..har inte så mycket o välja på.. flytta med, eller stanna och det tar slut..men förlorar mitt jobb här för har närsom fastjobb..och verkligen svårt o få jobb..sen vill ta körkort klart innan jag flyttar..o allt..känns sjuuuuuuukt jobbigt att han bara kan säga hejdå!..för känns som han tar det så lätt..att allt han ser är hans jobb, basket där han ska flytta.. visst det är hans framtid, som han säger..men jag finns inte med i den...

aja.. nu ledig idag ska bara va här hos Chaly och ta de lugnt.. han är och pluggar..
händer inte så mkt..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: