SKRIVET: 2010-02-23, kl 20:01:21 | PUBLICERAT I: Allmänt

Vill ha sol!!

blev moster igen, min stora syster fick en liten pojke:) så söt va han, va och hälsade på henne på bb i söndag o hon fick i lördags och allt hade gått bra så det kändes skönt!
Nu ligger hos Chaly, han är på nått möte med basketen..så han kommer väll snart..då blir glo på tv om han inte ska spela ..får se vad jag ska hitta på då men sen ska lägga mig tidigt, blev inte så mkt sovande i natt för allt bråk mellan chaly o mig..så ska gå och lägga mig tidigt så jag är pigg imorgon. Jobb imorgon med..sen torsdag o fredag sen ledig helgen så det kommer bli skönt!
ALDRIG sett så mycket snö här, och det slutar aldrig heller snö..visst ska det vara en sån vinter med massa snö och riktigt kallt men nu varit så läänge vill ha sommar nu, kan vara vinter en vecka innan jul sen en vecka efter nyår typ det skulle vara perfekt :)..sen skulle sommaren komma och vara jättevarmt då..åh tänk om det kunde vara så..vad sköönt det skulle varit ;P
menmen,,nu ska gå från datorn glo lite på tv, men ha en trevlig snöig tisdags kväll:)

VILL HA SOL! :d









KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: