SKRIVET: 2010-12-07, kl 19:57:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

Utomlands?

Idag har det bara blivit lugnt, innan kollade på film Streetdance 2, va en bra film:) jag älskar dansfilmer, men dom bästa dansfilmerna är You got served och Honey :)
Sen har också den filmen Devil den nya, men den verkar läskig så vågar inte se den själv :P min bror och hans 3 barn va här innan, så min brors dotter hon sa att hon ville se den, hon älskar läskiga filmer :P så jag får väll se den med henne nästa gång hon kommer :)


Nu blir det bara lugnt, väntar på att desperate housewifes ska börja :D, så sjukt bra är de:) ska ut och ta en cigg nu, så jäälva massa snö har det kommit..och det bara fortsätter , men ganska mysigt! fast kallt förstås, jag längtar till sommaren, hoppas vi får en lika bra sommar som förra:) Sol och värme så underbart!!
Vill åka utomlands nu i maj.. men vet inte än. måste ta ledig från jobbet med,. isåfall blir det sista minuten någonstans och förmodligen bara en vecka, ta de som finns, inte turkiet iallafall, haha de får räcka har varit där 6 gånger nu, så jag måste testa något nytt :P Men vill bara åka utomlands njuta, sola och bada, inte festa än massa, för de har jag gjort innan med eller varje gång man varit utomlands, fest varje dag.. men nä nu skulle bara åka nånstans kolla runt och bara njuta av värmen och solen:) men får se hur det blir, jag behöver ju också spara pengar till min lägenhet och till körkortet. Jag måste ta tag i mitt körkort nu först nu med, helst innan jag flyttar om jag hinner..ska börja i januari med det har jag bestämt, ska börja körskolan o köpa ett sånt packet, om jag inte hittar någon intensivkurs här i Växjö förstås, vet inte om det finns, vet någon om de finns i växjö??isåfall ska jag ta det:) så jag får körkortet snabbt sen köpa bil åh de skulle va så skönt o ha det! så jag får nog vänta med utomlands resa så jag har råd med körkortet och allt till lägenheten heeh eh får se hur jag gör :)


men nu ska ut o ta ciggen :P sen blir de tv och vänta på desperate housewifes :)








pia

Då vill jag vara med och se Devil, ingen vill se den med mig här hemma :(

jag såg The Town i går , se den om du inte sett den, den var bra :-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: