SKRIVET: 2010-12-29, kl 19:33:02 | PUBLICERAT I: Allmänt

2 dagar kvar!

Bara 2dagar kvar nu till Nyår :D, Jag jobbade sent idag och imorgon med ska jag det men sen jobbar jag tidigt på nyårsafton så då kan jag gå tidigt :).. Jag ska först va hemma och äta 3rätters med mamma,lillebror,hans tjej,sen min bror, hans tjej och deras barn sen min syrra Sanna och hennes kille och min systers barn :) sen kanske några mer, sen blir det feesta, och träffa Anna och Sonya sen får se vad som händer :) Festa blir det iallafall  :)
Vet inte än vad jag ska ha på mig, har ju inte köpt något nytt så jag får hitta något gammalt :P men ska kolla det imorgon, klänning nu kommer ju bli skitkallt, så kanske lackleggins och nån snygg top men de kommer också bli kallt ju, ååh jag vill ha värme! och vad ska man ha för skor i denna kyla? Pumps är ju för kallt och jag har inga snygga stövlar =/.. ooh vilka problem man kan ha hahaha...
men nu ska jag glo lite på tv sen får se vad som händer :) men ha en bra kväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: