SKRIVET: 2010-12-20, kl 18:32:36 | PUBLICERAT I: Allmänt

Så fel man trodde...

Seeg måndag det har varit, en hemsk måndag!..Jag kom nyss från jobbet, varit lugnt och skönt på jobbet men jag har varit jäääävligt trött, kunde inte sova i natt..
och nu är hemma från jobbet.. jag ska ta mig en dusch nu snart sen bara ligga och kolla film..
Helgen i Halmstad va helt underbar..Att det kunde kännas så bra men ändå sluta såhär, jag ville inte att helgen skulle sluta om jag visste, men jag visste inte och nu försent att göra om.





Att man kunde tro så fel om något som kändes så bra..
Man borde ha fattat, och gått tidigare innan man föll.
Känns som det är alltid det spelet dom vill spela.
Hoppet va kvar och jag trodde, men hade så fel.
När man tillslut lyckas tro på något eller någon, så hade man fel.
och tankarna går hela tiden vad man gjorde för fel?.
Bara massa fel, hur kan det kännas så rätt när ändå allt slutar fel ?
och man har fel om allt?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: