SKRIVET: 2010-12-09, kl 19:47:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

Snart helg:)

Nu är det snaart helg så jävla skönt :), är ledig denna och nästa helg:), jag jobbar imorgon med fast slutar tidigt sen blir det nog till Halmstad :):). och förmodligen blir jag där hela helgen :).
idag har inte gjort något, bara tagit det lugnt, så trött efter jobbet.. så nu bara väntar tills tiden ska gå så man kan gå o sova så tiden går snabbare sen jobb sen Halmstad :)
Igår va jag hos Anna , köpte massa gott va så sjukt sugen på choklad haha alltid när ja man ha mens så blir sjuuukt sugen på choklad :P så vi satt och åt massa och bara snackade sen gick hem o sov.
O nu bara längtar till Halmstad tills jag får träffa han :) o ha en underbar helg ihop:) som vi haft alla andra gånger med :)
men jag skriver mer senare hoppas ni alla haft en bra torsdag :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: