SKRIVET: 2010-12-23, kl 23:00:54 | PUBLICERAT I: Allmänt

Snart dax..

Snart dax att sova men just nu sitter och kolla en film på tv på 3an, Holidays tror jag den heter, den är bra:), innan dess blev det Mcdonalds riktigt gott va det, unnar mig nu sen efter jul blir det inget sånt:)
Efter filmen blir det sova eller snart dax och sova blir nog inte se hela filmen är riktigt trött, men jag börjar inte förens halv 9 imorgon men ska ändå försöka vara på jobbet ganska tidigt vid innan 8 så jag gå så tidigt som möjligt :p
Jag har också bestämt att i slutet av januari ska jag åka till någon stad, Gbg blir det nog och bara shoppa loss :) Älskar och shoppa :)
aja jag skriver mer imorgon, ha en fortsatt bra kväll :) Godnatt !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: