SKRIVET: 2010-12-30, kl 22:16:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

Snaaart!

Snaart nytt år, känns som det kommer att börja braa :) Imorgon är det nyår :) först blir det jobb sen blir det fest :), jag ska vara hemma och äta först med allihopa :) sen blir det träffa anna och sonya eller om dom kommer hit, får se sen blir det iallaafall fest:)
Jag har hjälpt mamma nu och städat och fixat för i imorgon :) Vi har haft fullt upp! men nu ska strax mot sängen :)
sen imorgon lite innan 6 på morgonen så blir det mot jobbet :P, sen hem och fixa mig :) Nu har jag iallafall bestämt kläder tror ja kanske byter imorgon haha, mne ni får se bilder imorgon eller dagen efter :)
men jag skriver mer imorgon om jag hinner annars får ni ha en underbar kväll o natt imorgon!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: