SKRIVET: 2010-12-23, kl 18:45:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sista minuten.

Nu hemma från jobbet och stan, va en runda nere på stan med mamma efter jobbet, hon skulle köpa det sista, haha alltid är hon ute i sista minuten. så ikväll blir det att hjälpa henne, fixa med maten, städa och allt, som hon alltid ska göra i sista minuten.. Känns verkligen inte som det är Julafton imorgon, jag har ingen julkänsla alls.. säkert för jag ska jobba nu hela tiden och slutar sent imorgon med=/.. och är sjukt trött varit mycket idag på jobbet, alla förberedelse på all mat, och jag va i dieten med så alla specialkoster ska ju ha jul mat imorgon med så va massa småsaker att göra mycket tänkande..jobbigt va det. och va lite folk idag med och imorgon blir det ännu mindre, alltid lite folk på julafton men sen nu 2sjuka med som skulle ha jobbat, så blir ont om folk imorgon och förmodligen mycket att göra.. men jag hoppas att jag kan sluta någorlunda tidigt ändå..
Imorgon blir det fira jul här hemma hos mamma så då kommer pappa, syrran Johanna och hennes kille, sen min lillasyrra Amanda,hennes kille och deras son, sen min syrran Sanna, hennes 3barn och sen hennes ex och hans 2 barn, sen min äldsta syrra gille,hennes kille och deras 2barn och sen min bror och hans tjej och deras 3 barn, sen mormor och morfar, hm tror inte jag har glömt någon :P så blir ganska många..men det är alltid kul:)
så det är tråkigt att jag jobbar till 17tiden:(.. missar allt de roliga ju, vi brukar börja med dricka glögg, sen julmaten, sen massa gott och sen kommer tomten och sen äter man mer gott och senare gröt..haha fan vad man äter, men för mig blir det julmat på jobbet :P
aja, nu måste gå och städa och fixa lite, så mamma blir klar tills imorgon hon ska ju alltid vara i sista minuten med allt:P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: