SKRIVET: 2010-12-31, kl 13:41:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

Nyår!

Idag är det nyårsafton  :) Snaart ett helt nytt år och hänt massa detta år och kommer förmodligen hända massa roligt och tråkiga saker nästa år med men får hoppas att det blir mest roliga saker :)
Jag kom nyss från jobbet nu, jag fick gå tidigare för att de va lugnt på jobbet :) så det va skönt så nu hinner jag vila lite nu med :) så jag är pigg ikväll och inte hinner decka innan 12 slaget hehe.
Men nu ska gå och vila nån timme, sen blir det in i duschen, sen fixa mig och hitta kläder, inte bestämt än vad jag ska ha på mig :P men jag hittar nog något :) sen hit till mamma kommer min bror, hans tjej och deras barn, sen min syrra Sanna, hennes kille och syrrans barn, sen lillebror och hans tjej :) 17-18st med alla ungar blir vi :) så mamma har fullt upp nu. men jag ska vila lite först sen får hjälpa henne om jag hinner hehe, jag hjälpte ju henne igår :).
Gott nytt år på er om jag inte hinner skriva mer senare :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: